“Φόρα τις πεποιθήσεις σου”. Αυτή είναι η ατάκα που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα της TOMS και η εταιρεία προσπαθεί να κάνει αυτή τη φράση πραγματικότητα.
Το αγαπημένο brand είχε καταφέρει το 2006 να κάνει δημοφιλές το επιχειρηματικό μοντέλο “one-for-one”, με βάση το οποίο για κάθε ζευγάρι παπουτσιών που πουλούσε, έδινε ακόμη ένα δωρεάν. Η ενέργεια αυτή, που αγαπήθηκε πολύ από τον κόσμο, ενέπνευσε κι άλλα brands να προχωρήσουν σε παρόμοιες πρωτοβουλίες, όμως η TOMS πηγαίνει αυτό που ξεκίνησε το 2006 ένα βήμα παρακάτω.
Συγκεκριμένα, από τις 7 Μαΐου, οι αγοραστές έχουν την ευκαιρία – κατά την αγορά ενός μοντέλου είτε online, είτε σε ένα από τα καταστήματα του brand να επιλέξουν ποια από τις πέντε προτεινόμενες εκστρατείες θα επιλέξουν.
Για κάθε αγορά, δίνεται (κατόπιν επιλογής) δωρεάν ένα ζευγάρι για τη στήριξη της εκάστοτε εκστρατείας που έχει επιλεχθεί. Ανάμεσα στις επιλογές βρίσκονται η στήριξη των δικαιωμάτων των γυναικών, η παροχή ασφαλούς νερού, η κατάργηση της βίας από τα όπλα, η καταπολέμηση της έλλειψης στέγης και η υποστήριξη της ψυχικής υγείας.
Αυτή είναι μία από τις πολλές ενέργειες του brand προς αυτή την κατεύθυνση. Με μια αγορά γυαλιών ηλίου Toms, ο αγοραστής μπορεί α υποστηρίξει τη χειρουργική επέμβαση καταρράκτη, ενώ εάν τύχει να αγοράσεις κόκκους καφέ από υην εταιρεία Toms Roasting Co., υποστηρίζεις τα συστήματα ύδρευσης σε περιοχές που δεν διαθέτουν ασφαλές, πόσιμο νερό.