Κοινωνία

Η πρώτη διαφήμιση για ΑμεΑ προβλήθηκε στον Alpha

Για πρώτη φορά στα χρονικά της ελληνικής τηλεοπτικής πραγματικότητας, παρακολουθήσαμε στην κανονική ροή του προγράμματος του Alpha, να προβάλλεται διαφήμιση που αφορά και σε ΑμεΑ.

Βασικός γνώμονας και ζητούμενο της σύγχρονης ελληνικής τηλεόρασης είναι ένα πλήρως προσβάσιμο από ανθρώπους με αναπηρία τηλεοπτικό περιβάλλον. Ο Alpha ανταποκρίνεται σε αυτή την ανάγκη, καινοτομεί και δημιουργεί το τεχνολογικό πλαίσιο ώστε και τα διαφημιστικά spots να παρέχουν την υπηρεσία διάθεσης επιλέξιμων ελληνικών υποτίτλων.

Την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020, κατά τη διάρκεια προβολής της επιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς του Alpha, «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», παρακολουθήσαμε διαφημιστικό σποτ της εταιρείας Procter & Gamble για το προϊόν Always, με την ένδειξη (διπλό κεφαλαίο C), το χαρακτηριστικό σύμβολο που σηματοδοτεί παγκοσμίως τη λειτουργία διάθεσης επιλέξιμων ελληνικών υποτίτλων. Επιπλέον, η σειρά «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», αναδείχθηκε χθες slot winner με τηλεθέαση 22,6% στο δυναμικό κοινό, προσφέροντας έτσι σε μεγαλύτερη μερίδα του τηλεοπτικού κοινού τη δυνατότητα να εξοικειωθεί με την υπηρεσία επιλογής ελληνικών υποτίτλων.

Πλέον, για όσους τηλεθεατές έχουν ενεργοποιήσει την υπηρεσία C/C, δηλαδή τη δυνατότητα επιλογής ελληνικών υποτίτλων, η υπηρεσία θα παραμείνει ενεργή και στο διαφημιστικό μήνυμα που την υποστηρίζει.

Η διαφήμιση: 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ: