Η έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης εξελίσσεται συνεχώς. Η δυναμική της αυξάνεται, με αποτέλεσμα όλο και περισσότερες επιχειρήσεις και οργανισμοί να αναγνωρίζουν την ευθύνη που τους αναλογεί απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον, με πρωτοβουλίες και δράσεις που έχουν ως στόχο την αντιμετώπιση περιβαλλοντικών και κοινωνικών ζητημάτων. Ακριβώς αυτό έκανε και η Honey Nut Cheerios.
To brand δημητριακών διοργάνωσε έναν διαγωνισμό διάρκειας επτά μηνών, το πρόγραμμα “Good Rewards”, το οποίο ξεκίνησε τον Οκτώβριο και ολοκληρώθηκε πριν από μερικές ημέρες, δίνοντας την ευκαιρία σε ανθρώπους όλων των ηλικιών και σε celebrities να ενωθούν για καλό σκοπό. Όσοι δήλωναν συμμετοχή στο digital game επέλεγαν την ομάδα με τον αγαπημένο τους celebrity αρχηγό και μέσα από παιχνίδια συγκέντρωναν εικονικά κέρματα.
Νικητής του διαγωνισμού ήταν ο διάσημος ηθοποιός Michael B. Jordan, ο οποίος δώρισε το έπαθλο των 100.000 δολαρίων του διαγωνισμού στον οργανισμό “Feeding America” που έχει ως στόχο την εξάλειψη της πείνας στην Αμερική. Ο Michael B. Jordan ήταν ο ένας από τους τρεις celebrities που επιστρατεύτηκαν για τον διαγωνισμό, με την ηθοποιό Lucy Hale και τον ποδοσφαιριστή Rob Gronkowski να είναι οι άλλοι δύο.
“Σας ευχαριστώ όλους όσοι γίνατε μέλος και στηρίξατε την ομάδα μου. Χάρη σε εσάς, βοηθάμε για να δώσουμε τέλος στην πείνα στην χώρα”, δήλωσε ο μεγάλος νικητής για την συλλογική προσπάθεια στην οποία συμμετείχε για πολύ καλό σκοπό.